wtorek, 27 sierpnia 2019

RENOWACJA


Witajcie,
Dawno się nie odzywałam, a co najważniejsze nie zaglądałam na bloga od miesięcy. Na jednej ręce nie zliczę ile byłam nieobecna. Piszę informację dotyczącą dalszej działalności bloga, a także opowiadania.
Po pierwsze : Nie mogę pisać rozdziałów z powodu braku internetu (w aktualnym miejscu go nie posiadam), a także weny. Stoję w miejscu, a po napisaniu paru zdań stwierdzam, że do niczego się nie nadają.
Po drugie: Praca – jestem uwięziona do końca września na półwyspie (Jastarnia) w pracy i nie mam siły na odpalenie worda, a co tu mówić o normalnym funkcjonowaniu. Komórka nie oddaje tego co laptop. Dlatego musicie się uzbroić w większą cierpliwość.
Po trzecie: Zamierzam wrócić na początku października z nowym rozdziałem i szablonem.
Po czwarte: Zamierzam od pierwszego rozdziału włącznie z ostatnim tj. trzydziesty siódmy poprawić i napisać od początku, ale fabuła nie zmieni się ani trochę. Nie będę nic w niej zmieniać, chyba, że zauważę niespójność z resztą.
Po piąte: Trzymajcie kciuki za powodzenie.
Po szóste: Do zobaczenia, do następnego rozdziału! Mogę mieć nadzieję, że jeszcze zaglądają do mnie wierni czytelnicy i fani paringu ItaSaku
Pozdrawiam, Wasza Kimi-san :) 


7 komentarzy:

  1. To jeden z najszczęśliwszych dni w moim żuciu! Było warto czekać na ten dzień! Już doczekać się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Cieszę się że wróciłaś i nie mogę się doczekać nowego rozdziału ��������

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale! Czekam na nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    kochana ja zaglądam na Twoje blogi, i cieszy mnie Twój powrót teraz nie powiem czy to akurat czytałam czy nie, bo kiedyś to czytałam i przy ostatnim rozdziale komentowałam jako całość dopiero od niedawna czytam rozdział i go komentuję... ale wiem, że ta historia jest zapisana jako ważna... czytam inne Twoje historie i mam nadzieję, że i do nich też powrócisz...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na nowy rozdział!

    OdpowiedzUsuń